Стареењето е очекуван животен процес, без разлика дали ни се допаѓа или не. Сепак, може да се забави неговото темпо, да се направи животот подобар, поубав и поздрав.

 

Постојат многу начини на забавување на процесот на стареење и зависи од нас кои ќе ги избереме. Постојат многу научни докази дека исхраната може да влијае на стареењето на клетките на телото, а некои производи и начинот на кои ги подготвуваме може да го забрзаат целокупниот процес. Од друга страна, ако правилно ја подготвуваме храната, може да го забавиме стареењето.

Зеленчук и овошје

Ако сакаме да го спречиме стареењето зеленчукот и овошјето се најважни за исхраната поради присуството на антиокситансите кои го спречуваат негативните својства на слободните радикали.

Авокадо

Најефективен производ кој влијае во забавување на процесот на стареење е авокадото. Авокадото го чисти телото од согорени масти. Потоа следуваат цитрусните овошја: лимон, грејпфрут, портокал итн.. Тие се богати со витамин Ц, кој има силно антиоксидантско дејство.

Брокула

Брокулата е извор на многу состојки кои делувааат како антиоксиданси и кои го спречуваат создавањето на слободни радикали. Таа исто така е многу ефикасна при превенција и третман на неколку видови на рак.

Спанаќ

Спанаќот има лутеин, антиоксиданс кој е пред се агенс за забавување на процесот на стареење.

Морков

Морковор содржи бета-каротин. Во една чаша свеж сок од морков има 24 мг бета-каротин. Тој штити од многу болести, и добро е да се знае дека не се уништува со готвењето.

Лук и кромид

Тие се важни за регулација на крвниот притисок, и се важни за одржување на виталноста на крвните садови. Особено се важни за превенција од таканаречениот лош холестерол.

Домат

Доматот е богат со лукопен, антиоксидант кој е задолжен за корисни ефекти на многу телесни функции. Исто така тој не се уништува со готвење.

Кељ

Кељот го спречува ризикот од рак на стомакот и рак на дојката. Немојте да го готвите многу време, најдобро е да биде само кратко термички обработен.

Грозје и бобинки

Грозјето и бобинките се богат извор на антиоксиданси кои го забавуваат стареењето. Црното грозје има и други антиоксиданси во лушпата и семето што го регулира холестеролот во крвта и спречува екстремно згрутчување на крвта.

Спанаќот, портокалот и брокулата содржат и фолна киселина што особено важна за забавување на процесот на стареење, а ја има и во црвениот грав, јајцата и семките од тиква.

 

Секако, постојат и други продукти со вакви својства, но многу е важно да се спомене дека подеднакво е важна и физичката активност, здрав живот без притисок и стрес и многу движење.

Leave a comment